Početna » Pjesme - Poems » Nova zbirka poezije “Divlja misao”, 2014.

Nova zbirka poezije “Divlja misao”, 2014.

NASLOVNICA_DIVLJA_MISAO

                    Evo i nove moje zbirke. “Divlja misao” nastajala je nekoliko godina. U ovu zbirku uvrstila sam tri ciklusa: Ognjenku, Vučicu i Koštanu. Ognjenka se bavi prirodnim promjenama, vrtlozima klimatskih promjena u jednoj osobi, Vučica se bavi životinjama i kako njima kolaju velike strasti, a Koštana se prisjeća nekih dalekih sjećanja i onih koja tek ulaže detaljno, jedno po jedno, u svoje kosti.

“Divlja misao” konačni je put oslobođenja. Oslobođenje koje označava da sam samu sebe prihvatila kao autoricu koja je sposobna i spremna na legalni život pisanja svih vrsta krasnoslovlja, a ne samo određene vrste. Naravno da nas nitko pri tome ne koči – samo nas koče naše vlastite predodžbe o svijetu i što taj isti svijet od nas očekuje.

Poklanjam svima koji prate ovaj blog novu pjesmu, a svi koji požele kupiti zbirku, slobodno se obratite na: http://www.kupiknjigu.com/p/divlja-misao/3643/

Ljuba

Kriva sam,
nazubljena poput latica karanfila,
ne zamaram se
Obična sam,
jednaka raskuštranoj mački
Nakočoperena sam
Očerupana poput usnulog pilića
Vunena sam
Gologlava poput ogoljene ovce
Velebna sam poput zore
Oduševljavam sunčanim svojim rukama,
grlim zavodničkim pokretima,
uvijam se poput zvečarke,
pretvaram se da pripadam u sirenino ruho,
lišavam se vučje loze,
ružinu pjesmu pjevam,
glas gubim u grlenim tonovima prošlosti
Muškarce posjedujem,
djecu razumijem,
starce gladim rukom
Sve sam to ja
Iz sjene se smješkam,
svima drugarica,
svima ljubovca
Što ću s vama ljudi lagani,
kako da vas manje volim?

Oglasi

Komentiraj

